JellyPages.com

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

Friday, December 19, 2014

SEMESTER 5

Hamdallah di keheningan pagi ini ALLAH berikan sedikit kudrat untuk aku mencoretkan serba sedikit kehidupan aku sebagai hambanya.. Syukur dengan segala nikmat kurniaan daripada-Nya.. Pejam celip semester 5 aku seakan2 melabuhkan tirainya.. Pantas sungguh masa berlalu.. Tapi sungguh aku suka.. Sekarang preparation untuk road to final exam.. Hua3 agak berdebar jugak sebab semester ni macam kurang sikit.. Sepanjang semester ni berlalu hamdallah banyak kenangan2 indah, pahit dan manis aku terima.. Aku ada 3 semester berbaki lagi untuk melengkapkan pengajian aku di USIM ini.. Excited rasanya.. Tak sabar nak konvo.. Ahahahaha.. Semester ini rasa seronok sangat sebab dapat jumpa member2 yang sekepala dengan aku.. Yang boleh melepak jauh2, melepak sampai ke pagi, pergi aiskrim moment dan sebagainya.. Harapnya semester ini berlalu dengan sebaiknya.. Harap2 dapat lah beroleh kejayaan dalam peperiksaan akhir aku seperti semester2 sebelum ini.. Amin.. First paper aku akan berlangsung pada 05 Januari 2015 dan berakhir pada 13 Januari 2015.. Tak sabar rasanya.. Nak ucap berbanyak terima kasih buat semua teman2 pada semester ini especially to my travel group (wa, meng, yien, ni, nida, zul), my classmate (dib, jeff, syaham, mer), my stay up friend (fiz, wan, paksu, nasrul) dan semua teman2 yang lain.. Sungguh kalian adalah teman2 yang superb lagi duperb..


Last program kelas untuk semester 5..
Geng Sarjana Muda Fiqh dan Fatwa (FIFA), TLC4, Tahun 3, Sesi 2014/2015..


Tenguk2 gambar ni teringat dengan our family day.. Siap main kejar2 bagai.. Sungguh kalian semua kelihatan seperti kanak2 riang tapi seronok sangat2.. Terasa seronok menjadi kanak2 bersama2 anda pada seketika waktu..
Semoga kejayaan dunia akhirat itu menjadi milik kita bersama teman2 =)..

No comments: