JellyPages.com

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

Saturday, May 25, 2013

EXAM MODE (SILENT)..

Hamdallah sekian lama menyepi dari penulisan di blog terchenta ini akhirnya dapat juga bertemu kembali.. Bukan tak nak buat penulisan tapi sibuk sangat + blok hostel aku yang tidak dapat capaian internet (angkara insan yang teleh melenyapkan modem internet kat blok aku).. Penulisan hari ini aku nak berkongsi kerisauan yang menggunung tersemat dilubuk hati sanubariku ini.. Yelah dah tak lama lagi nak final exam.. Aku risau sesangat.. Dah la preparation still zero.. Haahahah ni nanti zero to hero nih.. Erm aku bukan apa cuma semester ini jam kredit untuk subjek aku tidak seimbang sangat.. Ada empat subjek 3 jam kredit dan 5 subjek 2 jam kredit.. Aku risau dengan subjek yang 3 jam kredit tu.. Takut gred jatuh, pointer aku pun jatuhlah jawabnya.. Apapun fikir positif AZLAN.. Jangan fikir pada masalah tapi fikir pada penyelesaian.. Insya ALLAH engaku boleh AZLAN.. I know you are talented one!! 


Seperkara lagi yang aku risau, ehadir aku yang sangat mengembirakan itu.. Adakah patut beberapa subjek tu kehadiran aku kurang daripada 80%.. Sedangkan aku ni punya rajin masuk kelas.. Apapun Isnin ni nanti pergi rujuk dengan lecturer...

REMINDER :
JAGA IBADAH ANDA DENGAN ALLAH DAN MAKHLUKNYA...
STUDY RAJIN SIKIT DAN COVER MOLEK SEMUA PELAJARAN..
BITTAUFIQ WAN NAJAH ALAIKA YA AZLAN!!!