JellyPages.com

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

Wednesday, December 14, 2011

MY HOLIDAY TIME

Hamdallah hari ini ada sedikit kesempatan untuk update blog yang sekian lama terkubur ini.. Ehehehe bukan tak mau update cumanya line kat Sabah ni something wrong.. Payah bebenar mau dapat lorh.. Hehehehe sekarang?? Erm aku dengan cerita aku sendiri.. Aku menyibukkan diri untuk urus diri sendiri.. Sekarang sibuk nak pergi daftar mana-mana NGO ke atau kursus ke atau apply kerja untuk pengisian sementara ini.. Erm harapnya adalah pengisian yang aku perolehi sepajang cuti ini.. Huhuhuh at least selepas cuti ni aku tak la sama semacam sebelum cuti.. Diri aku ni pun kena update sikit-sikit la.. Baru la urmph orang kata.. Apapun mohon doa kawan-kawan sekalian yaa... Selepas ini mungkin aku akan berhijrah pula untuk menimba satu pengalaman yang baru.. Hamdallah moga ALLAH memperkenankannya dan memakbulkan segala apa yang aku hajati..

No comments: