JellyPages.com

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

Friday, November 18, 2011

BALIK ATAU TAK??

Hamdallah hari ini ada juga kesempatan untuk aku mengupdate blog yang sekian lama terkubur ini.. Erm bukan tak nak update tapi asalkan nak update ada saja halangan yang mendatang.. Kawan-kawan, saya nak nasihat sikit.. Sebenarnya saya tengah confius sama ada mahu balik Sabah atau sebaliknya.. Yalah saya pun sudah tamat pengajian kan.. Sebenarnya hati ni nak balik tapi macam nak stay juga dekat sini.. Entahlah.. Kalau balik mesti seronok dapat kumpul dengan family, rasa tenang jak tak lah serabut-serabut macam sekarang ni.. Ehehehe.. Tapi kalau balik tu lah bosan pula ya lah tak ada kerja sangat nak buat kan.. Hurm.. Kalau stay sini seronok tapi tu lah rasa macam hidup sorang-sorang ja.. Macam perit mau hidup kat area-area sini ni lagi.. Erm tapi takut-takut kes nya macam budak-budak yang lain pula.. Ya lah kata balik kampung kan.. Tunggu beberapa bulan selepas itu aik muncul lagi dekat area sini.. Erm aku takut jadi macam begitu plak.. Bagi aku sekali pergi tak kan kembali.. Mungkin kembali tapi hanya untuk tujuan melawat sahaja.. Rasanya sudah tiba kot masanya aku melangkah pergi dari sini.. AZLAN! ANDA KENA YAKIN.. Jangan disebabkan benda lain yang kecil menyebabkan anda terlepas peluang yang besar.. YA ALLAG PERMUDAHKAN LANGKAH KU..

No comments: