JellyPages.com

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

Thursday, October 6, 2011

RINDUNYA PADA BLOG AKU

Sekian lama aku menyepikan diri daripada ruangan ini akhirnya aku muncul juga semula.. Rindu nak menulis tapi akhir-akhir ni banyak sangat kekangan yang ada.. Erm maaf ya blog.. Hehehe sekarang ni kan aku tengah praktikal jadi agak banyak kerja yang perlu buat.. Balik kerja nak update blog tapi dah penat da.. Apalagi kalau dah penat jawabnya ZzZzZzZz la.. Apa tu?? Maksudnya tidur la apa lagi.. Masa kerja pula tak dapat nak kacau sangat sebab banyak betul kerja kena siapkan.. Samapai mau naik tension aku dengan kerja-kerja dekat office ni.. Ehehehe.. Tapi hamdallah juga lah pejam celip dah habis sebulan aku praktikal.. Ada sebulan lagi.. Then I can say HURRAY!! Rehat terus daaa.. Tu satu kekangan.. Satu lagi soal diri juga la.. Berperang dengan diri.. Self fighting.. Ehehehe.. InsyaALLAH macam mana pun aku akan sentiasa update blog aku ni day by day.. Erm selamat ya semua:).. Selamat berkerja, selamat belajar, selamat beribadah dan selamat segala-galanya..

No comments: