JellyPages.com

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

Thursday, October 6, 2011

BERAKHIRLAH SEGALANYA

Hamdallah hari ini ada sedikit kesempatan untuk meluangkan masa diruangan blog tercinta ini.. Sekian lama aku mati terkubur dengan cerita ku ini.. Hehehehe finally aku muncul semula juga.. Hari ini baru dapat buka semula blog aku.. Selepas beberapa bercuti disebabkan beberapa halangan yang menimpa.. Sedih jak bunyi nya.. Lama dah nak update blog tapi sekarang baru punyai masa yang sesuai.. Hehehe hari ini baru dapat baca comment daripada ustazah yang selalu nasihatkan aku ketika aku ada masalah.. Sebenarnya sebelum baca nasihat dia tadi tu, mind set aku memang dah fikir macam begitu.. Tidak perlu bergantung harap pada manusia.. ALLAH itu kan ada.. DIA sentiasa mendengar segala luahan dan aduan daripada kita.. YA ALLAH terim kasih masih lagi membimbing hatiku walaupun aku leka dan lalai di saat ini.. Apapun terima kasih pada ustazah Syila yang banyak memberikan nasihat buat diriku ini.. AZLAN!! WAKE UP!! ALLAH ada jadi jangan pernah putus asa meminta daripada nya.. Yakinlah dengan bantuan daripada NYA..

1 comment:

ummu ammar said...

salam...

go azlan go....mcm cerita favourite ammar go diego go...

teruskan bergantung harap hanya pdNYA...

yakin Allah sangat menyayangi kita...