JellyPages.com

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

Wednesday, August 10, 2011

WAHAI TEMANKU

AKU BUKAN SEORANG TEMAN YANG BAIK.. 
TAPI AKU BERUSAHA UNTUK MENJADIKAN DIRIKU ADALAH YANG TERBAIK UNTUK MU.. 

AKU BUKANLAH PENDENGAR DAN PENASIHAT YANG TERBAIK.. 
TAPI AKU SENTIASA UNTUK BERUSAHA UNTUK MENJADI PENDENGAR DAN PENASIHAT YANG TERBAIK.. 

SUNGGUH DISISI MU MASIH BANYAK TEMAN YANG BOLEH MEMBUATKAN ENGKAU GEMBIRA JIKA DIBANDINGKAN DENGAN AKU.. 
NAMUN DISUDUT HATIKU TIDAK INGIN BALASAN DARIPADAMU.. 
CUMA AKU BERHARAP MENJADI SEORANG YANG MAMPU UNTUK MEMBERI MU SEMANGAT KETIKA ENGKAU SUNYI DAN SEDIH.. 
MENJADI PENDENGAR KETIKA ADA MASALAH 
DAN MENJADI PEMBERI SEMANGAT KETIKA ENGKAU BERSEDIH.. 

NAMUN JIKA ENGKAU BEROLEH KEGEMBIRAAN,
AKU TIDAK MENGHARAP SEBAGAI SEORANG INSAN YANG ENGKAU HARAPKAN.. KERANA ENGKAU AKAN MAMPU BERKONGSI DENGAN SIAPA YANG ENGKAU INGINKAN.. 

SEMOGA AKU MAMPU MENJADI SEORANG TEMAN YANG SENTIASA MENEMANI MU KETIKA SEDIH DAN GEMBIRA..
HARAPAN KU AGAR ENGKAU MENGHIDUPKAN AKU DIDALAM HATI MU JIKA ENGKAU MENGHADAPI KESUKARAN..
NAMUN JIKA ENGKAU BEROLEH KEJAYAAN, ITU ADALAH HAK MU UNTUK MENGINGATI ATAU MELUPAKAN AKU SEBAGAI TEMAN MU :)

 
CORETAN BUAT SANG TEMAN

2 comments:

ahmad hanzalah said...

siapakah gerangan??

Pencetus Generasi Gemilang said...

seorang teman yang bertuah...,