JellyPages.com

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

Wednesday, August 10, 2011

UKHUWWAH

Indahnya nikmat ukhuwwah yang diberikan oleh ALLAH SWT itu jika kita tahu untuk menghargainya.. Agaknya kenapa ya?? Kerana bukan semua orang yang ALLAH SWT kurniakan dengan ukhuwwah yang dipilih oleh-NYA.. Agak-agak nya aku perolehi ke benda itu?? ALLAH SWT itu maha adil kan?? DIA makbulkan doa kita pada setiap apa yang kita pinta cuma bezanya sama ada DIA makbulkan dalam jangka masa yang cepat atau pun tidak.. Dulu aku sering kali doa agar dapat seorang teman yang mampu aku dambakan sebagai sahabat.. Adakah ALLAH SWT kurniakan aku pada masa kini?? Rasanya aku pun masih tidak pasti dengan apa yang ALLAH SWT kurniakan.. Namun aku rasakan aku mendapat nikmat ukhuwwah itu buat masa kini.. Biar ia untuk seketika namun ia nikmat yang sangat besar dalam kehidupan aku.. SYUKRAN YA RABB.. Semoga ukhuwwah ini tertaut pada keredhaan dan kasih sayang kerana MU ya ALLAH :)..

Buat sanag sahabat itu :

TERIMA KASIH SUDI MENGANGGAP SAYA SEBAGAI ADIK DAN SAHABAT KAMU..
SUNGGUH INDAH MENGENALI KAMU :)