JellyPages.com

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

Thursday, August 25, 2011

KISAH DONGENG AZLAN!!

 
Hamdallah hari ini diberi kesempatan oleh ALLAH SWT untuk aku melakarkan perkongsian diri ini.. Tetiba ja dikeheningan malam ini merindui.. Rindu yang amat sangat tahu tak?? Agaknya rindu sapa lah tu yaa?? Hehehe.. Rindu pada seseorang yang sangat memberi makna dalam hidup aku.. Yang banyak mengajar aku dalam kehidupan aku ini.. Juga yang banyak menjadi peneman dalam apa keadaan sekalipun yang aku harungi.. Siapa kah dia??
 

 
Ya rindu siapa?? Hehehe rindu sama BLOG aku yang tercinta ini.. Hehehe malam ni ada baur-baur perasaan dalam penulisan kan?? Hehehe ada lah tu sedikit perkongsian.. Kalau stacy punya lagu kisah dongeng ni aku pula punya kisah.. KISAH DONGENG AZLAN!! Erm seharian ni layan gila lah lagu stacy tu.. Peh best gila lagu tu penuh dengan makna.. Hari ini juga lah lagu tu merasakan aku temui semula diri aku.. Hehehe seolah-olah dapat motivasi kan?? Buat apa kita meyayangi seseorang yang sukar untuk menerima sayang kita apa adanya kan?? Hehehe betul tak??


Alahai lah jiwag pulak si AZLAN ni malam-malam gini.. Lama tak ada mood jiwang-jiwang dekat blog ini udah kan?? Jadi tidak salah sekali sekala.. Hehehe sebenarnya ana mahu kongsi berkaitan lagu kisah dongeng tu.. Hehehe itulah rasanya rintihan hati aku kot.. Best gila part chours nya tu.. Liriknya ;

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja 


Itulah aku mahu katakan itu juga kisah dongeng aku.. Hehehehe.. Kisah dongeng yang akan jadi realiti :).. INSYAALLAH.. Pengajaran daripada lagu itu ialah, kita sayangi orang itu berpada-pada.. Itulah yang aku buat mulai hari ini.. Sebenarnya banyak benda yang mau share soal perasaan ni.. Cuma untuk masa sekarang ni akan kongsi tapi bukan dekat blog ini lagi.. Agaknya kenapa?? Da lupa ker dengan blog ini?? Hehehe biasalah kan macam ana ni terlalu popular jadi ramai yang selalu follow up dengan blog ini  untuk mengetahui isi hatiku ini terutamanya someone itu.. Kalau kata lupa dengan blog ni INSYAALLAH mustahil lah :)

P/S : 

BUKAN TIDAK INGIN BERKONGSI SOAL KEHIDUPAN ANA DI RUANGAN INI.. TAPI SEKARANG INI RASANYA BUKAN MASANYA.. HEHEHE ADA INSAN YANG RAJIN BERKUNJUNG KE BLOG ANA NI.. ITU YANG KENA ELAK PENULISAN BERBENTUK PERASAAN NI.. KENA BETUK ILMIAH JAK.. HEHEHE..

KEPADA INSAN-INSAN YANG RASANYA MAHU TAHU CERITA ANA TU NANTI CONTACT2 LA..JANGAN SOMBONG2.. TIDAK RUGI JUGA LAU CONTACT ITU.. MAINLY KEPADA INSAN YANG SELALU BERKUNJUNG KALAU ADA KRISIS DENGAN ANA ITU.. KALAU MAHU TAHU PERASAAN ANA, TIDAK PERLU LIHAT PADA BLOG INI TAPI TERUS TANYA PADA TUAN PUNYA BADAN SENDIRI YA.. HEHEHE.. MOOD SEDIH SIKIT JA...

MOOD = GEMBIRA SANGAT KERANA HAMDALLAH HARI INI ALLAH BAGI KETENANGAN :)

No comments: