JellyPages.com

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

"Hidup Memerlukan Seribu Pengorbanan"

Sunday, June 12, 2011

CUTI PERTENGAHAN SEMESTER YANG PENUH DENGAN HIKMAH

Hamdallah hari ini aku diberikan kekuatan oleh ALLAH SWT untuk mencoretkan sedikit perkongsian hidupku diruangan ini.. Em lebih kurang 5 hari tak buat apa-apa entri dalam blog ni.. Bukan nak menyepi tetapi pergi untuk mencari makanan rohani.. Hamdallah inilah cuti semester yang aku rasakan sangat bermakna bagi diriku.. Antara aktiviti yang aku lakukan sepanjang cuti 1 minggu ni adalah pergi KEMBARA ILMU dekat SEKOLAH PONDOK DARUL ULUM.. Seronok sangat.. Sungguh aku tidak memperolehi banyak pengetahuan disana tetapi tempat tu banyak bagi pengajaran buat diriku.. Terima kasih juga buat warga DARUL ULUM kerana menerima baik kedatangan saya.. Especially buat rakan ana yang disayangi saudara ADAM MALIK.. Terima kasih banyak-banyak kenalkan ana dengan tempat tu.. Banyak pengalaman baru ana dapat dari sana.. Kenangan manis bersama SAUDARA ADAM MALIK..

Sempat juga ambil gambar kenangan bersama salah seorang pelajar pondok DARUL ULUM iaitu bersama SAUDARA AFIQ.. Salam ukhuwwah ya saudaraku..

More special thing i would like to share about "KEM IBADAH DAN EKSPLORASI DIRI".. Kem tu diadakan di BANDAR TASIK SELATAN under ERA EDAR.. Subhanallah aku rasakan itulah program yang palng terkesan dalam hidup aku selama aku menyertai mana-mana program.. Sepatutnya bukan aku yang over feel.. Yalah jadi fasi kan.. Tapi banyak pengalaman baru dan input yang baik buat diriku.. Terima kasih ya ALLAH mempermudahkan langkahku menuju ke sana.. Untuk entri lebih lanjut berkaitan program tu lihat entri selepas ini ya para reader..

"YA ALLAH TERIMA KASIH DIATAS SEGALA NIKMAT YANG ENGKAU BERIKAN"

No comments: